Thursday, January 26, 2012

Sekadar menjengah bertanya khabar..

 Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semua yang sudi berkunjung ke sini.Sejak ketibaan tahun baru ni,makin sibuk pula dengan aktiviti harian hinggakan tiada kesempatan untuk 'update' resepi di sini.Nantilah,bila ada kesempatan saya kongsikan dengan semua ya..Apa pun,saya tetap nak ucapkan terima kasih kepada semua yang berkunjung di sini dan kepada sesiapa yang berminat nak mencuba mana-mana resepi yang terdapat di sini,saya izinkan.Kalau nak kongsikan dengan teman-teman lain pun saya izinkan,ilmu yang baik, sebaiknya kita sebarkan dan kongsikan bersama.Jika ada kekurangan pada mana-mana resepi di sini,saya mohon maaf pastinya kekurangan pada diri saya.Oleh itu,terima kasih yang tak terhingga sekali lagi pada semua dan selamat memasak.(^_^)~

No comments:

Post a Comment

Kari Ayam Masala

 Assalamualaikum,salam sejahtera semua.Alhamdulillah,kali ni saya nak kongsikan resepi dari India Selatan iaitu Kari Ayam Masala..Jom kita...